Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

MAYBELLE!!

Καλημέρα όμορφες!!
Βροχή και σήμερα... ας ελπίσουμε ότι το Σ/Κ θα έχει ήλιο για να πάμε για κανένα μπανάκι!!

Πριν από ένα μήνα το αγόρι μου , μου έκανε δώρο το νέο πακέτο της max factor ( foundation/make up, πουδρα και consealer )

Η αλήθεια είναι πως τα είχα βάλει καιρό στο μάτι και ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω! Δεν απογοητεύτηκα ;)

FOUNDATION/MAKE UP

Πρόκειται για ένα foundation ρευστό και πολύ εύκολο στην εφαρμογή! Δεν περιέχει έλαια και κεριά.
 Η αντλία του θεωρώ πως είναι πολύ βολική καθώς βγάζεις ακριβώς όση ποσότητα θες! 
Υπάρχει μεγάλη ποικιλία όσον αφορά τους χρωματισμούς. Παρέχει θα έλεγα μία φυσική κάλυψη αφήνοντας το δέρμα φρέσκο, δροσερό και αψεγάδιαστο.Αν και δεν είναι λιπαρό, το τελείωμά του είναι ελαφρώς λαμπερό, γι’αυτό δεν αποτελεί το κατάλληλο μέικαπ για εσάς που προτιμάτε το matte look.  Προσωπικά, θεωρώ ότι
 καλύπτει ατέλειες (πχ σπυράκια κα.) και δεν είναι ιδιαίτερα βαρή τώρα για το καλοκαίρι καθώς ξεχνώ ότι έχω βάλει foundation!!!

POWDER

Λίγο πολύ έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το make up. Δεν περιέχει έλαια και κεριά αφήνει μία φυσική κάλυψη και διατίθεται σε 18 αποχρώσεις. 
Δεν είμαι ενθουσιασμένη με το προιόν αυτό! Θεωρώ πως είναι κάπως βαρή ως προιόν και δεν καλύπτει ιδιαίτερα ατέλειες.Ωστόσο έχει μία υπέροχη συσκευασία καθώς κάτω από την πούδρα κρύβει ένα καθρέφτη με ένα pon pon ή pom pom δεν ξέρω πως λέγεται όλο τα μπερδεύω!!! :P

CONSΕΑLER


Για το concealer  αυτό έχω να πω ΜΟΝΟ θετικά σχόλια!! 
Το έχω λατρέψει και σίγουρα μόλις τελειώσει θα το ξαναπάρω! 
Απλώνεται πολύ εύκολα και δεν αφήνει κάτω από το μάτι τις άσπρες γραμμές που αφήνουν συνήθως τα άλλα consealer! Είναι ένα μοναδικό προιόν που αφήνει το δέρμα 
ανάλαφρο και καλύπτει τους μαύρους κύκλους. Εγώ ωστόσο το πήρα για λάμψη πράγμα το οποίο ΦΕΡΝΕΙ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ ;)


Maybelline Fit Me foundation 15 EYRO
Maybelline Fit Me concealer 5 EYRO
Maybelline Fit Me powder 13 EYRO

1 σχόλιο:

  1. Δεν θα σου πώ ψέματα, το "εθαψα" σε μια αναρτηση μου αυτο το foundation γιατι δεν εκατσε καθολου καλα στο δέρμα μου! Πολύ καλη η αναρτηση σου όμως! Φιλια
    Μαιρη
    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή