Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Tag - 10 Things about me!



Γεια σας όμορφες!!! Σήμερα μου δόθηκε μια πολύ καλή αφορμή να γράψω στο blog μου χάρη στο journey to...fantasy καθώς λόγω διακοπών το έχω παραμελήσει λίγο .
Πάμε λοιπόν....!!!

  1. Πέρασα πέρσι στη φιλολογία Πατρών αλλά πριν ένα μήνα ενημερώθηκα ότι πήρα μετεγγραφή για Αθήνα!!
  2. ¨Ημουν φυτουκλάκι μέχρι και την τρίτη γυμνασίου (βαθμός: 19 7/13)
  3. Έχω δεσμό 1,5 χρόνο
    .
  4. Τρελαίνομαι για τα γλυκά κάθε είδους!
  5. Μαρέσει η ζαχαροπλαστική αλλά σιχαίνομαι την μαγειρική.
  6. Τρώω ώρες ατελείωτας παρακολουθώντας ξένες σειρές.
  7. Ήμουν πολύ τσιγκούνα μέχρι και πέρσι. Από τότε δν μπορώ να φυλάξω ούτε ένα ευρώ στην άκρη.
  8. Έχω ξεκινήσει αποτρίχωση layser στα χέρια και στο άνω χείλος. Σκέφτομαι να κάνω αποτρίχωση όλο μου το σώμα.
  9. Λατρεύω τα ταξίδια και επιδιώκω να πηγαίνω ακόμα και χωρίς χρήματα :P
  10. Είμαι πολύ ντροπαλή σε βαθμό αηδίας!! Μέχρι και πέρσι ντρεπόμουν να δώσω παραγγελία για πίτσα, σουβλάκια κλπ.

Αυτά λοιπόν κορίτσια μου από εμένα......δεν ξέρω κατά πόσο σας ενδιαφέρουν όλα αυτά...αλλά..οκ, καλό είναι να γνωριστούμε. Δεν νομίζετε?? :*

Ας κάνω και γω λοιπόν tag με την σειρά μου τα κοριτσια μας αυτά :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου